• ارتباط موثر با بازدیدکنندگان در غرفه:
جذب مشتریان ( بازاریابی صنعت سنگ ) گامى است که بدون ایجاد رابطه موثر و عمیق با آنان شما را به جایى نمى رساند. در نظر داشته باشید که ایجاد این رابطه برای تمامی افراد به روشى یکسان به دست نمى آید، به همین دلیل بهتر است چندین روش را در کنار هم داشته باشید.
• چای و قهوه:
شاید پذیرایی با چای و قهوه خیلی عادی به نظر برسد، ولی کارآمدى این پذیرایى ساده اثبات شده است. دسترسی به یک استکان چای و یا یک فنجان قهوه خوب در فضای نمایشگاهی برای بازدیدکننده ساده نیست و شما با همین پذیرایی ساده مى توانید فرصت ایجاد ارتباط با بازدید کنندگان را در زمان سرد شدن نوشیدنى در غرفه ى خود فراهم سازید.

• استفاده از کارمندان حرفه ای در غرفه
خاطره خوب همواره از غرفه هایی در ذهن بازدید کننده باقى مى ماند که غرفه داران آن در ایجاد رابط اى دوستانه و موثر با او موفق بوده باشند، بنابراین بهره گیرى از فرصت نمایشگاه وقتى فراهم تر است که متصدیانى با دانش کافى نسبت به حوزه کاری و امر بازاریابی سنگ ساختمانی و توانایى مؤثر در ایجاد رابطه ى خلاقانه با بازدیدکنندگان، اداره غرفه را در اختیار داشته باشند.

• فیلم تبلیغاتی مناسب:
فیلم تبلیغاتی فیلمی است که شامل اطلاعات کافی ، جذابیت های بعدی و معرف بسیار خوبی براى محصولات و خدمات شما باشد.
توجه داشته باشد که محتواى فیلم های آموزشی می تواند منابع خوبی از اطلاعات در مورد محصول شما را به علاقه مندان ارائه کند و شما را در امر بازاریابی صنعت سنگ یاری کند.

منبع : واحد علمی گروه مهندسی بازرگانی بهنگام