مد در صنعت سنگ ساختمانی

در این مقاله سعی شده تا تمام نکات مربوط به مد در صنعت سنگ ساختمانی برای فعالان شرح داده شود. ابتدا به سئوالات متعددی که ممکن است در زمینه مد سازی در زمینه صنعت سنگ مطرح باشد، اشاره ای می کنم.
آیا مد در صنعت سنگ ساختمانی یک واقعیت عینی است یا صرفا یک تصور ذهنی؟
به چه مواردی از مد سازی در صنعت سنگ ایران می توان اشاره کرد؟
آیا مد قابل کنترل است و دوره و بازه زمانی ماندگاری آن از روی چه فاکتورهائی محاسبه می شود؟
فرآیند انتخاب و اجرای مد چگونه است؟
آیا ما در ایران فقط مصرف کننده مدهای وارداتی هستیم و یا موردی از مد سازی داخلی سراغ داریم؟
آیا مد سازی فقط برای یک طبقه خاص جامعه ممکن است؟
آیا امکان صادرات مد وجود دارد؟
قطعا پاسخ به این سوال ها و دهها سوال دیگری که در اذهان کنجکاو و دقیق بوجود خواهد آمد، نیازمند تحقیقات زیاد و آمارگیری و مصاحبه با افراد مطلع است.
ما در این مقاله صرفا در پی طرح مساله مد در صنعت سنگ ساختمانی هستیم و به تعریف و بررسی اجمالی جریانات ایجاد شده، طی دو دهه اخیر در صنعت سنگ می پردازیم.
پیش از تشریح مد در صنعت سنگ ساختمانی با مقدمه ای از تعریف و جایگاه و خواستگاه مد به طور کلی به سراغ شروع می کنیم و بعد به بررسی این موضوع در صنعت سنگ می رویم.